tisdag 20 oktober 2015

Att omvärdera

Den senaste tiden av mitt liv har jag fått omdefiniera mycket om vem jag är. Jag har alltid varit en morgonmänniska, men det är jag ju inte nu när man inte får sova på nätterna. Konstigt för mig , men även för min omgivning som är vana vid att jag är uppe i ottan. Har alltid varit snabb i både handling och tanke också vilket inte riktigt stämmer längre heller:)
Förutom att fundera på vem jag blivit, så funderar jag mycket på hur jag ska göra med mitt liv. Ska jag ha kvar min ateljéplats? Är tiden jag orkar spendera där värd resorna dit och föreningsarbetet som följer med att vara där?
På tal om ateljén; kolla vad jag fyndade idag
 Underbart, oanvänt tyg från 50-talet ungefär. Mjukt och skönt och såpass mycket så att det kommer att räcka till en klänning.
Jag funderar mycket på våra semesterplaner också. De får nog omvärderas också. Tanken sedan 2 år tillbaka är att vi ska till USA. Trodde ju att jag skulle blivit frisk tills nu. Men jag förstår att jag antagligen kommer må skit av att resa så långt. Får fundera ett tag på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar