söndag 15 november 2015

Svårt att skriva

Jag har en blogg om mitt textila intresse och jag skrev om min process att emigrera när jag gjorde det. Nu har jag den här om ME och varje gång tänker jag att folk söker sig ju till en viss blogg för att de vill läsa om just det ämnet och därför ska jag hålla mig till ämnet. Men det är så svårt att skriva om mina "små" problem ibland när det enda man vill är att få alla att fatta vad som pågår i världen. Få folk att sluta hata, stänga gränser och bara se problem och inte lösningar.

Har trots allt haft en natt med god sömn utan piller  vilket inte är det vanligaste. Och det behöver man sannerligen emellanåt. 
Jag insåg i fredags att det där med att slippa 2 MRundersökningar är bara att glömma. Då dök nämligen kallelsen till en av dom upp. Får väl bli väl med det......
Den veckan som kommer så ska jag på återbesök på Gottfrieskliniken och har för första gången sedan jag blev remitterad dit en telefontid med min läkare på VC. Ska bli intressant att höra hans tankar kring deras diagnos och fortsatt stöd till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar